تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ saud ild.jalilian 


سلام

ديشب يه نظر بالا بلند نوشتم در رابطه با اين قبله ي قيامت و طرز حرف زدنشون ولي الان جاي تعجبه ثبت نشده بهرحال ...بيخيال

همکلاسياي عزيز خداحافظ تا سري بعد .....ارزوي موفقيت توي ترم جديد رو براتون دارم ..............

+ قبله ي عالم 


دو صد مرتبه درود

ضمير جان منور و پرده ي افکار؛مصور گشت زين رقعه ي برقي که نبشتندي..

دستي به دعا بر مي افشانيم و بر دعاي شما آمين گويان به راه مي افتيم..

يا حق..

پاسخ

اااااااااااابچه ها به نظر شما اين قبله ي عالم چي مي گه من كه به زبان دوران بوعلي سينا آشنايي ندارمراستي يه معذرت خواهي بخاطر رنگ مطلبم بدهكارم همش تقصير اين كامپيوتر زپرتيه و البته سرعت فوق نور اينترنت
درود بر قبله ي عالم خودمان
حمد و سپاس خداي عزوجل راست که قبله خان پست هاي نهاني را رها کردندي و در انظار عمومي در و گهر فشانيدندي .
چنانکه به بصر مبارک رسيد وبلاگ دارالفنون همايوني آخرين نفس ها را بر مي آورد در ميان جمعي از معدود ياران گزيده دارالفنوني. چند باري قصد کرديم تيغ از نيام کشيده و سر از تن اين زبان بسته جدا نموده و تخته بنماييم در اين سراي را اما باز هم شکيبايي پيشه نموديم و فرموديم تحفه اي باشد از ايام شباب خويشتن و ياران براي تلخند هاي ايام کهنسالي.
اندر حکايت آن طفل و آن پدر و آن سراي همي ببايد گفتن که چنين است که فرمود. حاليا ما که ايامي بيش در آن سرا ماندگار بوديم به مدد کبوتر هاي سپيد رقعه رسان که همانا ياران کهن هستند اخباري چند من باب محتسبان دغل پيشه دريافت نموديم و نيک دريافتيم که آن سراي ديگر نه سراي کبوتراني چون ماست . آن چنان که ديگر ياران نيز يک به يک بال گشودندي و پرواز کردندي و ما را انتظار وفايي نيست ز ايشان به سبب دورنگي ها و بي مهري ها که بر ايشان برفتندي.
از حيث غروب خورشيد بدخشان در آن سراي و خيانت هاي برخي وزرا و غيبت هاي برخي ديگر و توطئه ي رعايا عنقريب است که اساس آن سراي از بيخ کنده شود و دامنه شورش هاي مردمان ليبيايي به آن مرز و بوم کشيده شود.
به اميد آن روز که هر مرز و بومي از لوث وجود محتسبان دغل پيشه پاک شودندي
پاسخ

نازنين تو اين جور حرف زدنم بلد بودي نميگفتي؟
درود بر نازنين خاتون
بنده به مثابه جناب طفيل که حکايت است در زمان هاي دور عادت داشتند سرزده به همه جا بروند جهت بازديد از وبلاگ دارالفنون آمده و بسي فيض و التذاذ مادي و معنوي و دنيوي و اخروي حاصل گردانيديم به خويش و خويشتن خويش! باشد که رستگار شده و در پيشگاه باريتعالي خجل نشويم
طفلي پدر را همي پرسيد اندر حکايات آن سايت که از وي قبله برخاستي و ديگر ننشستي چه داني؟
پدر طفل خويش را به مهر در جبين بوسه اي نهادي و گفتي :
آوردندي سرايي بودي مجازي جمله جوانان در وي اتراق نمودندي و پست ها فرستاندي و گل ها گفتندي و در تقابل همان گل ها را شنفتندي چنانچه از جمال سايت، هوش از سر برفتي و عقل بخفتي
اما زان ميان محتسباني بودي که پياله را چون به کف جماعت ديدندي شمشير از نيام برکشيدندي و خون ايشان بريختندي و هيچ از آخرت خويش هراسي نداشتندي! قبله خان چندي به قول خواجه ي شيراز وفا داشتي و زان سراي باده پنهان خوردي و با رفيقان يکدل نشست و برخاست داشتي.. اما ميسر نشد چنانچه محتسب را حيا نبودي و آبرو به قيمت جو! بر پست هاي محرمانه سرک کشيدي و به گمان خويش اسرار قبله را دانستي اما تشت خويش را به رسوايي افکندندي!توفيقات، در رکابتان بادااااااااااااااا هردم..

سلام آقاي رنجبر! چه عجب! خبر مي دادين که وبلاگ رو آذين بندي کنيم تشريف ميارين.

روزه نماز شما هم قبول باشه. التماس دعا
+ ميثاق 
مرسي
+ جليليان 


امدي جانم به قربانت ولي حالا چرا...........

داش محمد خوش اومدي

+ م.رنجبر 
سلام و صد سلام به همه ي همکلاسيام.اميدوارم حال همتون خوب باشه و تا الان تابستون خوبي رو پشت سر گذاشته باشيد.من هم هر از گاهي به وبلاگ سر ميزدم و همين که ميديدم حال حداقل اونايي که ميان وبلاگ خوبه برام کافي بود.اميدوارم حال بقيه هم خوب باشه.نماز و روزه هاتون قبول.درپناه حق.موفق باشيد.
پاسخ

به به آقاي رنجبر چه عجب بالاخره سكوتو شكستيد؟